Pirms starta informācija

Sveikuļu nakts 2018

Pirms starta informācija

  1. Sacensību norises laiks un vieta:

2018.gada 10. marts

Atpūtas komplekss “Sveikuļi” pie Tukuma;  N 56 59.661  E 023 08.196

Adrese: “Sveikuļi”, Tumes pagasts, Tukuma novads. Piebraukšana caur Tukuma pilsētu.

Automašīnu novietošana: atbilstoši organizatoru norādēm.

  1. Sacensību programma:

Reģistrācija no 17.00 (Muzeja ēkā)

Jaunā reģistrācija un izmaiņu veikšana līdz 18:15,

Apļu skriešanas demonstrācija skrējējiem- 18:45,

Kopējais starts bērnu distancei taku skriešanā: 18:50,

Kopējais starts pārējās skriešanas un visās orientēšanās distancēs: 19:15,

Apbalvošana: atsevišķi pa disciplīnām pēc uzvarētāju finišēšanas.

Izlozes: Bērnu grupām- pēc bērnu distanču abiem finišiem,

Pieaugušo grupām- pēc uzvarētāju apbalvošanas (piedalās visi startējušie dalībnieki).

  1. Orientēšanās un skriešanas distanču parametri:

3.1. Orientēšanās:  

Grupa Garums (km) KP
Elite V 8,5 24
Elite S 6,1 19
Lietpratēji V 6,1 18
Lietpratējas S 4,1 14
Tauta 3,3 12
Bērni 1,4 5

Elites un Lietpratēju grupas kartes mērogs 1: 10000;

Tautas un bērnu grupās kartes mērogs 1:7500

Distances leģendas ir uz kartes.

Orientēšanās distanču skatītāju punkta jeb labirinta posma karte atrodas Pamata distances kartes otrajā pusē. Labirinta kartes mērogs 1:100

3.2. Skriešana:

Grupa Garums (km) Kāpuma metri Apļu skaits
Elite V, S 21,1 450 3
Lietpratēji V,S 14,1 300 2
Tauta 7 150 1
Bērni 0,9
  1. Laika kontrole un atzīmēšanās:

Orientēšanās: Pēc kopējā starta orientieristiem jādodas pēc savām kartēm. Kartes jāņem atbilstoši savam sacensību numuram! Elites un lietpratēju grupās- atzīmēšanās ar personīgajām vai rīkotāju izsniegtajām SIAC kartēm. Tautas grupā- atzīmēšanās ar personīgajām vai īrētajām SI kartēm. Kontrolpunkti distancē darbosies bezkontakta režīmā 30 cm attālumā no stacijas, izņemot pirmajam katra kontrolpunkta apmeklētājam un izņemot kontrolpunktus labirintā. Kontrolpunkti labirintā nestrādās bezkontakta režīmā. Pēc finiša organizatoru izsniegtie SIAC vai SI kartes obligāti jānodod organizatoriem. Atzīmēšanos parāda skaņas un gaismas signāls. Ja tāda nav, lietojiet kontakta metodi. Ja, izmantojot kontakta metodi, atzīmēšanās nenotiek, vai kontrolpunkta stacija nestrādā, izmantojiet kompostieri (uz kartes malas), kas atrodas zem stacijas. SIAC finišs strādās kā līnija.

Skriešana: Elites un lietpratēju grupās- atzīmēšanās ar rīkotāju izsniegtajām SIAC kartēm (čipiem) bezkontakta režīmā.  Čipi ar aproces palīdzību jāapliek ap roku, uz kuras NAV pulkstenis. Čips atzīmēšanās laikā izdala gaismas un skaņas signālus. Skrējējs, kura čips pēc finiša neuzrādīs atzīmēšanos trasē izvietotajās atzīmēšanās iekārtās, var tikt diskvalificēts. Pēc finiša čips obligāti jānodod organizatoriem.

  1. Sacensību trašu raksturojums:

Orientēšanās:

Distanču starta vieta atšķiras no karšu saņemšanas vietas, t.i., kartē ir atzīmēts K punkts. Orientēšanās distancē kontrolpunkti ir numurēti ar Nr. no 31-70 un 100, un aprīkoti ar prizmām, uz kurām ir gaismu atstarojoši elementi.

Skriešana:

Trase ir marķēta ar atstarojošiem elementiem, kas atrodas trases labajā pusē. Izņēmums ir trases pagriezieni, kuros atstarojošais elements ar aso galu parāda skriešanas virzienu, kā arī atsevišķie bīstamie elementi (sagāzti koki, celmi), kas var būt iezīmēti ar atstarotājiem to atrašanās vietā. Trasē paredzētas 2 kontroles vietas, neskaitot finišu un apļa maiņas vietu (pie ēdināšanas punkta). Trasē kontroles vietās tiks izvietotas  aizdegtas lāpas un  3m attālumā darbojošās kontroles iekārtas (abās trases pusēs).

  1. Drošības prasības dalībniekiem:

Tā kā sacensības notiek tumsā, dalībniekiem obligāti jālieto lukturi ceļa izgaismošanai un apģērbs ar atstarojošiem elementiem.

Dalībniekiem jāņem vērā, ka vienlaicīgi notiek gan orientēšanās, gan skriešanas sacensības, jābūt uzmanīgiem, vērīgiem un pieklājīgiem!

Distancē sniega biezums ir no 10-50 cm.               

Distance var būt noledojusi un slidena.

Ūdenstilpnēm pāri skriet ir aizliegts, jo ledus ir nedrošs!

  1. Pieejamais serviss:

Dzeršanas un uzkodu punkts atrodas apļu maiņas vietā. Pieejamas: silta tēja, coca-cola, sukādes, speķis, rupjmaize, marinēti gurķīši, banāni, apelsīni, ūdens un citas uzkodas,

Papildus serviss dalībniekiem: Pārģērbšanās telpās, mantu un atslēgu glabātuve, duša, tualetes, pirts, pēc finiša ēdināšana (zupa, maize, uzkodas). Dalībniekiem būs pieejama sporta pārtikas iegāde (SiS) un atsevišķu sporta preču iegāde (Tavam sportam).

  1. Papildus informācija: sveikuli@sveikuli.lv;

Zipis tel. 29232026 (orientēšanās distances, organizatoriskie jautājumi),

Gints tel. 26575243 (taku skriešanas distances, organizatoriskie jautājumi)

Evita tel. 29267142 (pieteikšanās, apmaksa, rēķinu izrakstīšana, organizatoriskie jautājumi)